Tuesday, October 26, 2010

Justeru dengan mengharap pimpinan-Nya aku mencari cahaya cinta yang aku harapakan dari insan yang menyangi aku meski dia tidak sempurna seperti orang lain....
tidak seromantik seperti yang lain....
tidak akan mudah mengungkapkan kata sayang untuk aku....
tidak pernah aku impikan untuk memiliki insan seperti dia....
langsung aku bertanya.....cukup sempurna kah aku untuk tidak menerima kekurangannya?
layak kah aku menilai ciptaan-Nya untuk aku?
Ya Tuhan....
dengan nafas keinsafan aku menyerahkan sepenuhnya pengharapanku kepada-Mu...
meletakkan apa yang ada dalam hati dan fikiranku dalam tangan-Mu....
kerana aku tidak akan tahu apa yang ada dihadapanku...jauh sekali untuk menduga bahagia kah aku @ derita kah aku?
terima kasih kerana Engkau hadir ditengah2 kami....
melengkapkan rasa cinta yang tidak pasti dalam hidupku....
mematikan keinginanku untuk mengharap kepada sesuatu yang bukan milikku.....

No comments:

Post a Comment